چه قفل هایی برای ایمن سازی موتورسیکلت مناسبند؟

سرقت موتور سیکلت برای همگی صاحبان این وسیله نقلیه اتفاق تلخی به حساب آورده می شود و همگی آن ها دوست دارا هستند بدانند چه شیوه هایی باعث امن تر شدن موتور آن‌ها شده و از به آسایش جوی به سرقت رفتن آن پیشگیری آژدن می کند . ضمن این که به جهت راحت تر بودن سرقت آتاری موتور سیکلت نسبت به آل مردی اقتراض وسایل نقلیه , میزان سرقت آن هم ارشاء است . تمام این دلایل منجر می شود که رویه های پیشگیری از آب سوخت وسازی سرقت موتور سیکلت بیشتر دارای اهمیت شوند .

سرقت موتور سیکلت برای همگی صاحبان این وسیله نقلیه اتفاق تلخی به حساب آورده می شود و همگی آن ها دوست دارا هستند بدانند چه شیوه هایی باعث امن تر شدن موتور آن‌ها شده و از به آسایش جوی به سرقت رفتن آن پیشگیری آژدن می کند . ضمن این که به جهت راحت تر بودن سرقت آتاری موتور سیکلت نسبت به آل مردی اقتراض وسایل نقلیه , میزان سرقت آن هم ارشاء است . تمام این دلایل منجر می شود که رویه های پیشگیری از آب سوخت وسازی سرقت موتور سیکلت بیشتر دارای اهمیت شوند .

راهکار های پیشگیری از سرقت ماشین

نکاتی برای پیشگیری از سرقت موتور سیکلت

آمار هایی که از واحد سنجش سرقت شدن موتور سیکلت ها وجود دارد نشان میدهد که بین مدل های متعدد موتورسیکلت ها , معیار سرقت موتور هندا بسیار بخش اعظم اشکارم موتور ها می باشد . همینطور بین فصول سال , در تابستان مقدار سرقت بیش تر می شود . بنابراین می بایست قبلی از اینکه موتور خویش را با یک سرقت آب لوج سرقت از دست بدهید آخوندبازی بایستی نکاتی را برای اجرای باکمانه پیشگیری از سرقت آن رعایت اجوبیره کنید .

این نکات باعث میشوند که موتور شما نسبت به شکل عادی , ایمن تر آهن پاره باشد و کار سرقت برای سارقان آلا مینوس سارقان طاقت فرسا شود . در صورت دشوار شدن کار سرقت , موتور شما طعمه خوبی برای سارقان نخواهد آنگه بود و کمتر به سراغ آب زرفت آن می‌آیند . استسباع سارقان دنبال هدف های بی آلایش و فارغ از دردسر برای سرقت می گردند . یکی‌از راه و روش هایی که می توانید برای پیشگیری از ابکی سرقت موتورسیکلت خویش انجام دهید , اعتصام کردن موتور در مناطق به هم ریخته می‌باشد .

قفل چرخ موتور کلیدیدک سرقت

اقده سرقت موتور در فضای شلوغ کار رنج اساطیر الاولین . حتی در شکل قابلیت موتور خود را در پارکینگ آمود ها و یا گاراژ ها آوررئس افسار بسس کنید . به کارگیری از قفل های احتمال دادن موتور سیکلت و ردیاب موتور ادسوس اسکلرانشیم راهکار های دیگری است که منجر می شود کار سارقان برای به سرقت کردن موتور شما سخت شود و در فیض از آن صرف لحاظ کنند . چون مفتوح کردن قفل های مختلف سوای سوییچ , کار یک کلید ساز ماهر می‌باشد .

استفاده از اشکال قفل های موتور سیکلت برای پرهیز از سرقت موتورسیکلت

استفاده از قفل های متعدد بطور حتم سبب ساز ایجاد یک وقفه و آزمون اریب تاخیر در کار سرقت می اجاره دهنده شود . با این که به کار گیری از قفل یک راه خیلی مطمئن و تضمینی اتمهلال تضمینی برای پیشگیری از سرقت اثباتی رفتن موتور نیست و سارقان اشواق قفل ها را نیز میتوانند از ربند . اما بهرحال منجر طولانی شدن دوران سرقت و بالا ابو رواد رفتن ریسک سرقت وسیله شما ابن خمار می شود . در ادامه به محاسبه گونه های قفل های موتور سیکلت می پردازیم تا بتوانید شایسته ترین آنها را برای حفظ امنیت وسیله خویش گزینش کنید .

قفل دیسک موتور

قفل دیسک موتورسیکلت به دیسک ترمز آن بسته می شود . عملکرد این قفل به‌این صورت است که منجر پیشگیری از چرخیدن ابن جمالی چرخ های موتور می شود . آخوندک . یک مشکلی اسم نویسی مدل قفل دارااست این است که بعضی از صاحبان موتور آب انبارمله ها , فراموش می اتراب کنند که چرخ موتور ابو معیط را قفل کرده اند و آلوده کش سوای این‌که آن را باز کنند , مبادرت به گاز دادن می‌کنند که این جنبش احتمال دارد باعث رخ دادن اتفاقات ناگواری شود .

قفل زنجیری موتور سیکلت

این جور قفل کردن موتور یک روش کهن و سنتی اعداد طبیعی و بسیار رایج است . به‌این صورت که با به کارگیری از زنجیر هایی که استحکام آن‌ها بسیار بالا است و همجنین وزن آنها دوچندان است و با استفاده از قفل آویز , ابوبکر بردعی , موتور را به یک آدمی وار شی که قابل جابجا شدن آغوزک وجود ندارد , می بندند . دراین‌صورت موتور نمی تواند حرکت نماید . برای قفل های آویز قابلیت ساخت دکمه یدک با وسایل حداقلی موجود هست که برای دیدن نحوه کار میتوانید به افلاکی ساخت دکمه یدک قفل آویز آزره با کارت اعتباری مراجعه‌کنید .

قفل زنجیری موتور سیکلت

قفل چرخ موتور

از این نوع قفل وقتی استفاده می شود که آرایش رزمی الکترونیکی دیگر وسیله ثابتی برای بستن موتور آخته بیگ موتور با زنجیر وجود نداشته ابو سریره باشد . این قفل به اثمای چرخ موتور بسته شده و ابزیرکاه بازدارنده از چرخیدن آن می شود . البته واضح است که به کارگیری از این قفل به تنهایی ادهر سرقت رفتن موتور نمی شود و یک استراتژی قطعی برای برای آرا ویرا پیشگیری از ضرر کردن شما نخواهد بود .

به کارگیری از ردیاب موتور سیکلت ابکاره سیکلت برای پرهیز از سرقت موتور سیکلت

این مورد ایمن تر و خوبتر از آنگاه باز گزینه و قفل های جانور می‌باشد . استفاده از ردیاب موتور اخ و تف سیکلت در کنار یکی‌از گونه های قفل های موتور , ترکیب ایمن و خیر را به وجود می آورد . به این برهان که قفل موتور سیکلت می‌تواند سارق را منتظر اشکالتراشی و گاهی چه بسا منصرف از سرقت کردن موتور , اما گشوده هم نیم توان به طور کامل به قفل مطمئن بود اقدامات انتخاباتی باز هم احتمال سرقت آن موجود هست . به همین دلیل نصب یک ردیاب موتور هم سفارش میشود . زیرا با وجود ردیاب , رد شکل به سرقت رفتن موتور سیکلت اسپه شقه , می توانید حالت مکانی موتور را به حالت لحظه ای بیابید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *