نگاهی به کاربردهای کفشور سوپاپ دار

یک سری از لوازم موجود در ساختمان با وجود اینکه در طی روز خیلی از آنها استفاده می‌کنیم و کاربرد زیادی دارند اما کوچکترین توجهی به آنها نمی کنیم و همین کار باعث می‌شود موقع خرید این لوازم دچار سردرگمی شویم. یک نمونه از این لوازم پرکاربرد کفشور سوپاپ دار می باشد که ما در این مقاله به معرفی کاربردهای آن بیشتر خواهیم پرداخت.

کفشور سوپاپ دار چه وسیله ای می باشد؟

معمولاً در بیشتر خانه ها مخصوصاً آشپزخانه که زیاد آبریز ندارند افراد درون کفشور را با پلاستیک می پوشانند زمانی که فرد می خواهد آشپزخانه را بشوید این درپوش را برمی دارد و سپس می شویند. علت گذاشتن پلاستیک یا هر نوع درپوش دیگر به خاطر این است که بوی نامطبوع و حشرات موذی مانند سوسک وارد خانه نشوند و از شر این مشکلات خلاص شوند.
کفشور سوپاپ دار دقیقا کار همان در پوش ها یا پلاستیک ها را انجام می‌دهد. کفشور سوپاپ دار تمام خواسته های شما را بر طرف می کند و به صورت اتوماتیک از ورود حشرات موذی و بوهای نامطبوع به داخل خانه جلوگیری می کند که ما در ادامه نحوه عملکرد و مزایای کفشور سوپاپ دار را به شما توضیح خواهیم داد.

نحوه کارکرد کفشور سوپاپ دار

کفشور سوپاپ دار از یک نوع پلاستیک و یا فلز ساخته شده که مثل سوپاپ برعکس عمل میکند. وقتی که بقیه سوپاپهای اطمینان به محض وجود فشار به سمت بالا حرکت می کنند و فشار داخل محیط را کم می‌کنند ولی عملکرد کفشور سوپاپ‌ دار اینگونه است که هر وقت که وزن آب روی این کفشور قرار بگیرد به سمت پایین حرکت می کند و آب از کناره های آن به داخل لوله فاضلاب هدایت می‌شود.

کفشور سوپاپ دار را شما می توانید تمیزش کنید و به راحتی می توانید آنها را بردارید و دوباره سر جای خودشان قرار دهید حتی اگر شما نیاز داشتید که از فنر لوله بازکنی استفاده کنید می‌توانید کفشور سوپاپ دار را برداشته و فنر را داخل لوله کنید. لوله بازکنی شهر قدس در سایت برچسب آماده ارائه خدمات در سراسر نقاط تهران در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می باشد که می توانید در این وب سایت به آسانی درخواست خود را ثبت کنید.

ویژگی‌های کفشور سوپاپ دار چیست؟

  • جلوگیری از ورود بوی نامطبوع هنگام سیفوناژ: مزیت اصلی که کفشورهای جدید را از نوع قدیمی آن متمایز کرده وجود سوپاپ در این کفشورها می باشد که زمانی که سنگینی وزن آب به هنگام تخلیه شدن بر روی آن قرار می گیرد باز می شوند.
    مهم: شما می توانید اطلاعات مربوط به سیفوناژ را در مقاله علت اصلی سیفوناژ چیست را در سایت برچسب مطالعه کنید.
  • جلوگیری از ورود هر گونه سوسک و حشرات موذی: دومین ویژگی کفشور سوپاپ دار اینست که مانع ورود حشرات موذی به داخل خانه می شود.
  • جلوگیری از مسدود شدن لوله فاضلاب: کفشور سوپاپ دار سبب جلوگیری از هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب می شود و باعث می گردد تا هیچ زباله بزرگ وارد آن نشود. اما اگر شما در تهران زندگی میکنید و لوله های منزلتان گرفته است حتما با متخصص لوله بازکنی شمال تهران در سایت برچسب تماس بگیرید. افراد لوله بازکنی سایت برچسب در سریعترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما می رسند و مشکل گرفتگی لوله های شما را برطرف می‌کنند.

بعضی از لوازم و اجزا در ساختمان هستند که با وجود اینکه در طی روز بسیار از آنها استفاده می‌کنیم و پر کاربرد هستند ولی کوچکترین توجهی در طول روز به آنها نمی‌شود و همین امر باعث می‌شود که هنگام خرید این اجزا و وسایل دچار سردرگمی شویم.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *