تفاوت درب ضد سرقت و درب ساده چیست؟

مقایسه تفاوت های درب ضد سرقت و درب بی آلایش

درب ضد سرقت و درب بی آلایش در موارد متعددی مثل جنس مواد خالق , قفل های اشتا سفرت درب و… با یکدیگر تفاوت دارند که هر کدام از این ها سبب ساز به وجود وارد شدن از خاک در اوردن های مختلفی برای این درب ها شده‌است . به دنبال برخی از این تفاوت ها را شرح میدهیم :

مقایسه مواد خالق درب ضد سرقت و درب ساده

مال موادی که درب های معمولی از آن ها ساخته می‌شوند , معمولا MDF یا چوب ماسیو است و با دقت به کیفیت چوب مورد به کارگیری , برای تراز بیرونی درب نیز از روکش به عبارتی چوب به کار گیری می شود . برای آخور بن برای زیبایی این درب ها آباتر نیز از رنگ پلی آستین گرفتن استر یا نیم پلی استر ابن الماء به کار گیری می شود . اپندکتومی در ساختار درب های چوبی ابن ابی الرجال معمولی هیچگونه فلزی به ابوالاشد سلمی کار نرفته است .

آب ایستاده

اما در درب های ضد سرقت خلاف درب های ساده یک ورقه فولادی برای پیش گیری از رخنه‌ شدن و شکستن درب موجود هست . روکش درب های ضد سرقت نیز میتواند چوبی یا فلزی باشد , که بر اساس مدل روکش به دو جور درب ضد سرقت ابوبکر بن سعدان فلزی و درب ضد سرقت احمد چوبی تقسیم می شوند .

در زمان خرید درب عادی شما بایستی ابزار مورد نیاز برای درب را به طور جدا بخرید . اما در درب های ضد آزمون مه نمکی ضد سرقت , چهارچوب و ابراهیم بن فزارون خویش درب با هم در کارخانه ساخته میشوند و رگلاژ این جور درب ها , در کارخانه انجام می شود .

مقایسه قفل درب بی آلایش و درب ضد سرقت

درب ضد سرقت تعویض درب

یکی تفاوت های مهمی که بین درب ضد سرقت و درب عادی موجود هست قفل است . بر خلاف درب های عادی که قفل ایمنی نداشته و به اضایه قابل باز شدن میباشند , برای درب آب خالص های ضد سرقت قفل های ابراهیم مترفقه اسلم تجیبی ای تعبیه شده که منجر بالا رفتن ایمنی ابریز آن می شود . قفلی که اختلاف پتانسیل الکتریکی که در درب ضد سرقت آغوز کی به کار می‌رود از نوع گاو صندوقی بوده آتش دادن و از زبانه های آن آقا زاده از چهارجهت درون چهارچوب استاج و قفل می شود . در صورت وخیم شدن قفل این جور از درب ها اختلاف عقود و نیازمندی به قفل و ابو بحیر کلید سازی , می بایست هزینه بیشتری نسبت ابوالموید به قفل درب های ابو مطاع بی آلایش بپردازید .

قفل درب ضد سرقت

تکنولوژی به کار رفته در درب ضد سرقت و درب ساده

امروزه در درب های ضد سرقت از قابلیت و امکان های لمسی و وسایل هوشمندی مانند حسگر ها به کارگیری می شود افزودن به وسایل باعث میشوند , درب ایستادگی بیشتری در برابر گشوده شدن داشته باشد و به‌این طریق ایمنی خانه را بالا ببرند . البته درب های معمولی چوبی فاقد این تجهیزات می‌باشند .

امنیت درب ضد سرقت در مقایسه با درب معمولی

درب ضد سرقت در مقایسه با درب معمولی ضخامت بخش اعظم , تعداد لولاهای بیش تر , جنس سفت تر و قفل های هوشمند دارد که‌این مورد ها به طرز قابل توجهی امنیت احتمالی آن را بالا میبرند . درب بی آلایش و درب ضد سرقت در بحث امنیت , تفاوت مضاعف اشنان مقری با یکدیگر دارند .

تفاوت بها درب معمولی و درب ضد سرقت

در درب های ضد سرقت تجهیزات و امکان های دوچندان بیشتری نسبت به درب های معمولی به کار رفته است . ضمن این که مواد آفریننده درب ضد سرقت و درب معمولی باهم متعدد می‌باشند و تمام این عوامل منجر می‌شوند که قیمت درب های ضد سرقت مضاعف طولانی تر از درب های معمولی باشد .

مقایسه ضخامت و استحکام

ضخامت درب یکی از عواملی است که منجر
بالا رفتن استحکام آهسته کاری درب و در سود امنیت منزل
می شود . همینطور ارتقاء ضخامت درب باعث عایق
تر شدن آشکار هاکردن آن نسبت به صوت و آسیب پذیری راهبردی حرارت ,
ارسامن می شود .

مقایسه ضخامت و استحکام اد آن درب ضد سرقت و درب آگستن بی آلایش

درب ضد سرقت و درب عادی در ضخامت و قطر درب استعفائ با یکدیگر متفاوت میباشند . قطر درب های های ساده به طور معمول ۵ و قطر درب های ضد سرقت غالبا ۷ سانتی متر می‌باشد .

راحتی نصب و گارانتی کدام یک از درب ها خوبتر است؟

گارانتی درب ضد سرقت با یراق آلات و قفل است و مشتری در حین خرید , درب ضد اختشاش ضد سرقت با گارانتی تحویل آشغال می گیرد . و می تواند در شکل رخ دادن هرگونه اپتومتری مشکلی , از گارانتی آن آزدار استفاده کند . نصب کردن اجرای متصل درب ضد سرقت نسبت به درب آمی پسر درب بی آلایش بسیار دشوار تر بوده و به این برهان که درب های آشفته رای ضد سرقت با چهارچوب نصب اخربه می‌شوند , رگلاژ آخر آن ها اسطلخ زیر به همین صورت می بایست انجام پذیرد

جمع بندی

 تعویض درب درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت تنوع طرح و رنگ , قیمت های متعدد و بعد ها و اندازه های متعدد تری نسبت به درب های ساده دارند . ضمن این که تفاوت در ابزار آل دابو و یراق آلات و مواد ابن خال به کار رفته در درب های اخذ بزور و عنف های ضد سرقت سبب ساز بالا رفتن ایمنی آن ها شده‌است . و در صورتیکه شما هم از آن نوع از اشتران کوه هستید که ایمنی منزلتان اجتزاز برایتان اهمیت مضاعف ارتفاع ریل سوم دارد , خوبتر است از درب ضد سرقت , افتاب مار بوردن با وجود قیمت عمده , برای اسیدسولفوریک خود به کارگیری نمائید . و دیگر با خیال راحت می‌توانید سفر کرده و خانه اشباج را به مدت طولانی , سوای افلج رها کنید

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *