کارایی انواع فلاش تانک چیست؟

در تمام منازل، سرویس بهداشتی یک بخش بسیار مهم است. اهمیت داشتن نظم سرویس بهداشتی، وجود فلاش تانک را برای آن ضروری می کند چرا که فلاش تانک ها با تخلیه پرفشار آب مانع باقی ماندن فضولات، گرفتگی و رسوب آنها در لوله می شوند.
در صورت نبود فلاش تانک، توالت دچار انسداد لوله میشود و این اتفاق شرایط بدی را به وجود می آورد مشکلاتی مانند پخش شدن بوی بد که باعث می شود این شرایط به شدت برای ساکنان ساختمان غیر قابل تحمل باشد.

انواع فلاش تانک چه وظیفه ای را به عهده دارند؟

انواع فلاش تانک از یک محفظه تشکیل شده اند که آب را در خود ذخیره کرده و در زمان کشیده شدن ضامن آب را با فشار به درون کاسه توالت جهت تمیز نمودن فوضولات تخلیه می کنند.

تخلیه آب فلاش تانک باعث ورود فضولات به لوله می شود و از به وجود آمدن بوی نامطبوع جلوگیری می کند. دو مدل کلی برای انواع فلاش تانک وجود دارد و در بیشتر خانه ها نمونه روکار آن دیده می شود یعنی نمونه‌ ای که اجزای آن را با چشم می بینیم و نوع دوم آن نمونه تو کار است که همه اجزا و محفظه آن درون دیوار قرار می گیرد. برای آشنایی با انواع فلاش تانک می توانید از مقاله های مفید سایت برچسب استفاده نمایید که از طریق کلیک بر روی لینک مورد نظر می توانید مطالب بیشتری را در مورد انواع فلاش تانک بخوانید.

فایده های استفاده از انواع فلاش تانک

  • در صورت استفاده از انواع فلاش تانک شما در مصرف آب صرفه جویی کرده اید.
  • به دلیل تخلیه پرفشار آب فضولات درون لوله چاه رفته و مشکلات بهداشتی به وجود نمی‌آید.
  • نمونه توکار فلاش تانک مخصوص توالت های کوچک است و جایی را اشغال نمی کند.
  • فلاش تانک های آنتی باکتریال عمل ضد عفونی کردن آب را انجام می دهند.
  • و…

در صورت بروز هر گونه گرفتگی در لوله فاضلاب منزلتان می توانید با مراجعه به سایت برچسب از بهترین خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران بهره‌ مند شود.
لوله بازکن غرب و دیگر مناطق تهران حتی زمانی که نیمه شب مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب و یا بوی نامطبوع  ناشی از آن جدی باشد، بلافاصله پس از تماس و زیر ۳۰ دقیقه انواع گرفتگی توالت های ایرانی و فرنگی را با استفاد از روش های پیشرفته و فنر لوله بازکنی برای شما برطرف می نماید.

فلاش تانک توکار چیست؟

این نوع فلاش تانک تمام ابزار و محفظه آن درون دیوار قرار می گیرد و به علت اشغال نکردن فضای توالت مخصوص توالتهای کوچک می باشد. از لحاظ کاربردی، تفاوتی با فلاش تانک روکار ندارد اما نحوه نصب این دو متفاوت است.

انواع فلاش تانک در نمونه های دو زمانه، دو مخزنه، آنتی باکتریال و اتوماتیک ساخته می شوند که گاهی به دلیل شدت گرفتگی در لوله های فاضلاب توالت ایرانی یا فرنگی نمی توان با تخلیه آب پرفشار، لوله مسدود شده را باز نمود که در این مواقع باید حتما از یک لوله بازکن حرفه ای جهت رفع گرفتگی کمک گرفت.
لوله بازکن ونک و دیگر مناطق تهران در سایت برچسب بلا فاصله پس از تماس شما سریعاً در محل حاضر شده و با روش های استاندارد و هم چنین بدون آسیب به سیستم لوله کشی فاضلاب منزلتان، لوله ها را باز می نمایند.

فلاش تانک های دو زمانه به مقدار مورد نیاز آب را تخلیه کرده و در صرفه جویی بسیار اثر گذارند. نمونه فلاش تانک دو مخزنه از لحاظ کارکرد، تقریباً شبیه دو زمانه است و دارای دو مخزن می باشد. فلاش تانک های آنتی باکتریال در محیط های بهداشتی، مثل بیمارستان ها استفاده می شود و آب را ضد عفونی می کند.
اتوماتیک: این بهترین نوع از انواع فلاش تانک است چرا که در مکانیزم تخلیه آب دست دخالتی ندارد. این محصول به شکل خودکار پس از باز و بسته شدن درب سرویس بهداشتی اقدام به تخلیه آب می کند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *