لوله بازکنی با چاه بازکن دستی؛ ساده ترین روش

وقتی در خانه با مشکلات مختلف رو به رو می شویم اصولا به دنبال ساده ترین روش برای حل آن می گردیم و زمانی که دچار گرفتگی لوله فاضلاب می شویم نیز به دلیل شرایط بد و غیر قابل تحملی که به وجود می آید خواهان آنیم که زودتر آن را حل کنیم. یکی از ساده ترین روش های لوله بازکنی استفاده از چاه بازکن دستی می باشد.

تلمبه چاه بازکن دستی چه وسیله ای است؟

تلمبه چاه بازکن دستی وسیله ای است که تقریبا در تمام خانه ها پیدا می شود و شامل یک دست و کاسه پلاستیکی می باشد که استفاده از چاه بازکن دستی در میان روش های موجود برای رفع گرفتگی لوله یک راه آسان به شمار می آید که با توجه به نوع گرفتگی لوله می توان از آن استفاده نمود.

نحوه باز کردن لوله با چاه بازکن دستی

کار با چاه بازکن دستی روشی بسیار ساده است که هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. برای شروع، کاسه پلاستیکی را روی چاه قرار داده و راه ورود هوا را ببندید و سپس با فشار دادن آن به بالا و پایین فشار هوا را وارد چاه کنید و مواد زائد را به بالا بکشید. این کار را تا زمانی که مشکل برطرف شود انجام دهید و سپس در مرحله پایانی آب داغ درون لوله بریزید.

برای سهولت باز کردن چاه یک تکنیک ساده وجود دارد، شما می توانید مقداری پارافین دور چاه بمالید تا کاسه تلمبه به آن چسبیده و بهتر عمل کند و دقت کنید اگر موفق به باز کردن چاه با این روش نشدید سایت لوله بازکنی برچسب آماده کمک رسانی به شما با فرستادن بهترین تکنسین به محل می باشد و در تمام مناطق تهران از شمال تا جنوب و از شرق به غرب این خدمات را توسط نزدیکترین لوله بازکن در همان منطقه به شما ارائه می دهد. برای دریافت خدمات لوله بازکنی سعادت آباد بر روی لینک آن کلیک کنید.

کاربرهای چاه بازکن دستی در باز کردن انواع لوله

از آنجا که گرفتگی می تواند مربوط به لوله های فاضلاب آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام باشد رفع گرفتگی با تلمبه چاه بازکن دستی به یک روش رایج تبدیل شده و در مواردی که میزان گرفتگی سطحی باشد بسیار کاربرد دارد.
اما گاهی مواقع روش های دیگری را باید جایگزین آن نمود و معمولا در گرفتگی های شدید دیگر استفاده از چاه بازکن دستی جوابگو نیست که حتی گاهی با دیگر روش های خانگی هم نمی توان لوله گرفته شده را در این مواقع باز نمود؛ از همین رو بهتر است با یک لوله بازکن در نزدیکی محل سکونت خود هماهنگ نمایید به عنوان مثال ساکنین ولنجک برای دریافت خدمات از تکنسین لوله بازکنی ولنجک در سایت برچسب باید از طریق صفحه آن به مشخصات این افراد دست یابند.

استفاده از چاه بازکن دستی در وان حمام

شما می توانید در صورت ایجاد گرفتگی در وان حمام از این وسیله استفاده کنید و برای شروع درب پوش اآن را برداشته و پس از جداسازی آن اگر مو گیر کرده بود آنها را جدا کنید و سپس مطابق روش استفاده عادی عمل لوله باز کنی را به کمک تلمبه چاه بازکن دستی انجام دهید.

استفاده از چاه بازکن دستی در باز کردن چاه توالت

برای باز کردن چاه توالت شما به یک تلمبه بزرگتر نیاز دارید کاسه پلاستیکی را روی چاه قرار داده و فشار وارد کنید. استفاده از این روش ها ساده ترین راه برای رفع گرفتگی ها است اما اگر شما نتوانستید اینکار را انجام دهید به یاد داشته باشید سایت برچسب آماده کمک رسانی شبانه روزی به شما می باشد.

کاربردهای ثانویه چاه باز کن دستی

یکی از مهم ترین کاربرد های چاه بازکن دستی استفاده در کار صافکاری می باشد. برای اینکار ابتدا مقداری آب جوش روی محل فرو رفتگی ریخته و سپس تلمبه را به آرامی فشار دهید و توجه داشته باشید که اگر فشار دستتان بیش از حد باشد ممکن است بدنه اتومبیل شما کنده شود.

در کل باید بدانید که چاه بازکن دستی با ایجاد تراکم هوا و مکش می تواند اشیائی که باعث مسدود شدن لوله فاضلاب شده اند را به جلو حرکت دهد یا حتی از چاه بیرون بکشد.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سیفون

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *