صفر تا صد نصب توالت فرنگی

عملاً ما در این مقاله گام به گام نصب توالت فرنگی را به شما آموزش خواهیم داد چرا که توالت های فرنگی عمر محدود به خود را دارد و در نهایت باید تعویض شوند.

گرچه ما در مقاله ای جداگانه روش نصب توالت فرنگی را خدمت شما کاربران عزیز ارائه کرده ایم ولی روش جایگزینی ریزه کاری ها و تفاوت هایی را شامل می شود. 

سایت لوله بازکنی برچسب از سایت های خوب لوله بازکنی است که میتواند کار شما را به صورت تضمینی انجام میدهد، فقط باید دانست که به صفحه اول سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید تا بتوانید از خدمات این سایت به صورت فوری استفاده کنید.

علل های جابجایی و نصب توالت فرنگی جدید چیست؟

اکنون نیاز به توالت فرنگی در خانه های ایرانی تبدیل به عادت شده است. افراد سالمند که توانی نشستن را ندارند و با مشکلات جسمی مانند در مفاصل ، زانودرد، پا درد مواجه هستند نیاز به این نوع توالت دارد. همچنین خانم های باردار از توالت های فرنگی استفاده می نمایند. همه این افراد و کسانی که در خانه هایشان نصب توالت فرنگی است باید بدانند و آگاه باشند که این توالت ها عمر محدودی دارند و پس از مدتی استفاده نیار به تعویض با توالت فرنگی جدید پیدا میکنند.

استفاده از توالت فرنگی مخصوصا در بین افراد مسن و یا کسانی که با مشکلات جسمی مانند درد پا و یا معلولیت هایی روبه رو هستند زیاد شده است و از طرفی این توالت ها عمر مفید مربوط به خود را دارند و بعد از مدتی ممکن است در اثر حادثه ای آسیب ببینند و یا اینکه به کلی خراب شوند. در این مواقع جابجایی یا نصب توالت فرنگی جدید لازم است.”

بعضا ممکن است اصلا توالت فرنگی منزل مشکلی نداشته باشد ولی گاها به دلیل مرمتهایی که در منزل صورت می گیرد افراد مجبور می‌‎شوند روش نصب توالت فرنگی که مکان سرویس بهداشتی را جابجا کنند لذا در این مواقع هم باید تصمیم به جابجایی و نصب دوباره توالت فرنگی منزل خود بگیرند.

لازم به ذکر است مشکلاتی از قبیل گرفتگی چاه یا بالازدگی چاه فاضلاب نشانه کار افتادگی و خرابی توالت فرنگی نیست و در این موقعیت تنها کار پیدا کردن لوله بازکن های با تبحر بالا است.نصب توالت فرنگی برچسب به شما امکان دسترسی به سری شرکت های لوله بازکنی حرفه ای را می دهد.

گام با گام نصب توالت فرنگی جدید

ابتدا باید ابزاری را تهیه نمایید.

●جهت نصب توالت فرنگی هایی که به کمک پیچ به زمین متصل شده اند و یا یک تکا نبودن فلاش تانک سرویس بهداشتی  به انبر دستی و آچار فرانسه نیاز داریم. 

●جدا کردن چسب درزبندی دور تا دور توالت را با کاردک نازک یا تیغ آهن بری انجام می دهیم. 

●برای درزگیری مجدد توالت نصب توالت فرنگی و چسب لبه زیرین توالت چسب سیلیکونی را خریداری کنید. 

●درزگیرتوالت فرنگی یا واشر دور لوله توالت فرنگی برای نصب دوباره 

●نیروی کمکی کنار مان باشند.

●تهیه نوار تفلون

گام اول: تخلیه ی آب توالت

شیر پیسوار فلش تانک را ببندید نصب توالت فرنگی سپس با استفاده از تلمبه دستی یا اسفنجی بزرگ آب درون چاه را تخلیه نمایید.

لوله بازکنی جردن سایت برچسب به صورت کاملا تضمینی در سراسر جردن به شما خدمت رسانی می کند، شما عزیزان با رفتن به سایت برچسب می توانید از خدمات سایت لوله بازکنی در سراسر تهران استفاده کنید.

گام دوم: توالت فرنگی را از زمین جدا نمایید

عایق کار و درز گرفتگی ها را که با چسب سیلیکونی چسبانده شده است با کاردک می بریم نصب توالت فرنگی طوری که کاملاً چسب سیلیکونی از زمین جدا شود.

این مرحله بسیار مهم است همچنین نیاز به شخص دومی است که توالت را بلند کند تا شما بتوانید کاملاُ کاردک را زیر توالت قرار دهد و چسب ها را برش دهید. دقت کنید که زیر توالت را باید به طور تمام و کمال تمیزکنید. 

گام سوم: جایگرین کردن درزگیری جدید نصب توالت فرنگی

ابتدا لاستیکی جدید را متصل کنید و قدیمی را بردارید. بررسی کنید که لاستیک و درز گیر  در سر جای خود سفت شده باشد تا توالت فرنگی جدید به طور دقییی منطبق شده باشد.

 توجه داشته باشید که داخل لوله فاضلاب ابزار و شیئی سقوط نکند. در صورت بروز یا به لوله بازکن ها مراجه نمایید و یا اینکه با استفاده از روش های خانگی خودتام اقدام به ربع گرفتگی نمایید. نصب توالت فرنگی در صورت تمایل به انجام روش های خانگی برچسب مقاله ای را برای شما رایگان منتشر کرده است کافی است به این صفحه مراجعه و مطلب مد نظر را جستوجو نمایید.

گام چهارم: جایگزین کردن و نصب توالت فرنگی جدید

قبل از نصب از نبودن سنگ ، ابزار و … اطمینان حاصل کنید. دقت کنید که شیب باید به اندازه باشد و نباید زیاد باشد چرا که با عدم جریان آب هنگام استباده مواجه می شویم.

حالا درب توالت فرنگی را نصب کنید، سپس اقدام به نصب توالت فرنگی در محل مدنظر به کمک چسب های سیلیکونی که رنگ خودرا از دست نمیدهند کنید.

بعد نصب توالت باید دورتا دور آن را با چسب سیلیکونی عایق بندی نمایید و اتصالات فلاش تانک به شیر پیسوار را انجام دهید.

چه نکاتی را در جهت نصب توالت فرنگی جدید رعایت کنیم؟

۱_عدم استفاده در مدت زمان ۲۴ ساعت 

۲_ در نقاط مشخص پیچ و مهره هایی را با کمک چسب نصب توالت فرنگی کنید تا به عایق بندی آسیبی وارد نکند.

۳_تنظیم میزان آبگیری فلاش تانک به مقدار دلخواه

۴_لوله کشی را قبل نصب توالت فرنگی به افراد ماهر بسپارید تا هنگام نصب دچار مشکل نشوید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *