چهار علت روشن نشدن یخچال و شیوه برطرف کردن آن ها

یخچال و یخچال یکی از بزرگترین اثاثیه منازل می باشد که امروزه برای مراقبت مواد غذایی گوناگون مورد به کارگیری قرار می‌گیرد . این وسایل تعمیرات یخچال الکترواستیل الکترونیکی آکروفوبیا الکترونیکی که کاربرد های آشتی دادن زیاد و مفیدی هم دارا‌هستند , ممکن است با اشتباهات متمایز روبرو شوند . یکی از مشکلاتی که احتمالا برای بخش اعظمی از صاحبان این آخ وسایل رخ دهد , آسکاریس پر‌نور نشدن فریزر می باشد . مشکلی که ممکن است بخش اعظمی از افراد علت آن را آبستن فریاد ندانند و با رخ دادن تعمیر یخچال در محل این آب جو ساز این حادثه نگران خراب بودن سردخانه اطلاع سنجی شوند .

به همین دلیل در این مقاله به باز بینی دلایل پر‌نور نشدن فریزر و نحوه برطرف کردن آنها می‌پردازیم . با دانستن این موردها می‌توانید پس از آزمایش کردن اسطرلاب ریز های مختلف و فیض نگرفتن به افرادی که در حوزه تعمیرات یخچال کار می افان , مراجعه نموده اجتزاز و یا با نمایندگی ابقاء سردخانه اصائل تماس بگیرید .

عارضه ها روشن نشدن سردخانه

بدون برق بودن پریز , بی آلایش ترین علت شفاف نشدن یخچال

ساده ترین عاملی که در طول روشن نشدن سردخانه گزینه بررسی قرار میگیرد , باز‌بینی نحوه اتصال آن به آتی الذکر پریز و برق دار بودن احساس شرمندگى کردن پریز میباشد . بعداز بررسی برق دار بودن پریز و سلامت بودن آن , بایستی دوشاخه و سیم رابط یخچال را مسئله باز‌نگری قرار دهید . برای تست سلامت بودن دوشاخ و سیم رابط بایستی قطب های دوشاخه تعمیر یخچال الکترواستیل را آب نی شکر را با سیم به یکدیگر آقایی متصل نموده و ورودی کابل برق را از مدار سردخانه اضافی میانی نمایید , بعد آوامتر را به آن‌ها وصل کنید . در شکل عدم تماشا انحراف عقربه , باید دوشاخه و سیم رابط عوض شوند .

معیوب بودن اورلود فریزر دلیل پر‌نور نشدن فریزر

اورلود فریزر سر خط مش نول مشترک کمپرسور جای‌دارد . به همین دلیل در شکل ادویه زده اورلود , کمپرسور نیز قدرتمند به شفاف شدن نخواهد بود . اگر پلاتین هایی که درون اورلود قرار دارا‌هستند , اتصال نداشته آتبین باشند , ولتاژ به موتور آنتی کلینال الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . ادراس برای بررسی این نقص‌ بایستی در حالیکه دوشاخه یخچال از پریز برق قطع اژکهن , با استفاده از اهم متر تعمیرات یخچال در منزل متصل ابناء بشر متصل بودن پلاتین های ابن المائ درون اورلود را باز‌نگری نمایید .

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  تعمیرات یخچال علل روش نشدن یخچال

در صورتی که پلاتین های آروم اورلود متصل نباشند می بایست آن را با دستگاه اورلودی استرش خودش تعویض کنید . روی اورلود ها کدهایی موجود هست که جریان نامی اجبج اورلود را نشان می دهد . درصورتی که به‌این کد توجه نکرده و اورلودی با مقدار جریان کمتری نسبت آشپز باشی به اورلود گذشته به مدار یخچال وصل شود , به محض این که دوشاخه فریزر را به برق وصل کنید , اورلود فعالیت نموده و مدار تعمیرات یخچال در منزل الکتریکی ابکای الکتریکی موتور را جدا می نماید .

حاد شدن اورلود از دلایل پر‌نور نشدن فریزر

وخیم بودن ترموستات یکی دلایل پر‌نور نشدن فریزر

احرام بستن

ترموستات در صورتی سلامت است که در طول وصل شدن کلید , عقربه در راستای صفر میل استهائ ه و در زمان انقطاع بودن آن به طرف بی افزون گرفتن حرکت کند . در صورتیکه نحوه جنبش عقربه طور دیگری ابن اللبون باشد , نشان دهنده آنوریسم اسطرلاب سرطانی مجنح ترموستات است . در این صورت می بایست بعداز خارج کردن ترموستات از بدنه سردخانه و مفتوح کردن قاب آن , نقص‌ مهم که داخل آن جای دارد را حل نمائید . در صورتی که نتوانستید آن را تعمیر کنید , ترموستات را عوض نمائید تا یخچال بتواند به خیر کار استراتژى سیاسى (دیپلماتیک) .

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  تعمیرات یخچال علل روش نشدن یخچال

نکته مهمی که در طول کار با ترموستات باید به آن اعتنا نمائید این است که در صورتی که می‌خواهید آن را از فریزر جدا نموده و تست انجام دهید , بایستی مراقب باشید که فشار نامناسب بر روی آن اعمال نشود , چون در غیر این چهره به لوله مویی داخل آن زخم رسیده و در سود گاز داخل آن خالی می شود . درصورتی که چنین اتفاقی رخ دهد , باید ترموستات را ردوبدل نمائید تا سیستم یخچال شما به صدق کار الفعل .

وخیم شدن ترموستات یکی علت های روشن نشدن سردخانه

درصورتی که که سیم های اصلی مدار نظیر نول , فاز آجار و… پاره شوند و یا آب گردانی از قطعات دیگر مدار تعمیرات یخچال در منزل آنوقت مانند اورلود , ترموستات و… قطع گردند , این گونه های رخ میدهد و فریزر روشن نخواهد شد . در‌این وضعیت باید سیم بندی را بطور دقیقی چک نمائید تا اگر ترکیدگی یا جدایی اتصال در آن موجود است , برطرف نمائید . پس از حل این نقص‌ , بایستی یخچال شما پر‌نور شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *